HTML

Sziasztok!

Molnár Szabolcsnak hívnak.
Erasmus diákként lehetőségem nyílt arra, hogy kiutazzam Dániába és ott végezzek el egy szemesztert. Ennek az 5 hónapnak a krónikáját próbálom megírni ebben a blogban, ami leendő ERASMUS-osoknak, EILC-eseknek, ismerősöknek, barátoknak és családtagoknak íródik, de remélem érdekes olvasmány lesz mindenkinek aki némi információt és érdekességet szeretne olvasni a szélerőmuvek, a hatalmas hidak, végtelen búzamezők és az internet országáról, Dániáról.

Érdemes a blogot lentről felfelé olvasni, mert időrendi sorrendben így követik egymást a bejegyzések.

Friss topikok

  • bizsofi: Sziasztok! hát én kezdek megijedni! remélem lesz valami a sörön kívül ami az én világom! :) Ugya... (2009.08.13. 17:01) Ha Dániában vagy, viselkedj úgy mint egy dán...
  • bizsofi: Szia Szabi! én most készülök dániába... nem tudom olvasod e még ezt a blogot néha néha... de hát... (2009.08.13. 16:55) Utazás
  • Ina: Szia! Most bukkantam rá a blogodra, és nagyon bejött. :) Tök rendi tőled, h tanácsokat adsz azokna... (2008.08.27. 11:48) Utolsó vizsga
  • Szabolcs_vagyok: Sajnos nem adtál meg e-mail címet igy csak ide tudok válaszolni. Szerintem arra készülj fel, hogy... (2008.06.28. 13:23) 100. nap
  • Toncsi: GRATULÁLOK !!! (2007.12.05. 14:39) Első vizsgám - Dán nyelv

Linkek

Dánia Startlap - minden, ami Dánia
http://dania.lap.hu


Dánia Linkcenter
http://dania.linkcenter.hu


Tempus Közalapítvány honlapja
http://www.tpf.hu

Rovatok

Első vizsgám - Dán nyelv

2007.12.05. 14:01 :: Szabolcs_vagyok

Túl vagyok az első vizsgámon, ami egy szóbeli vizsga volt dán nyelvből.

  A vizsga három részből állt:

  • Az első részben be kellett mutatkoznunk dánul: mi a nevünk, honnan jöttünk, hogy tetszik Dánia, mikor születtünk, hány évesek vagyunk stb.
  • A második részben  előadtuk a szituációs produkciónkat, ugyanis már pár héttel korábban csoportokba szerveződve elkezdtünk ezen dolgozni. Egy török gyerekkel és egy finn lánnyal voltam egy csoportba. Nagyon fantáziadúsan azt adtuk elő, hogy cserediákok vagyunk és egy buliban találkozva beszélgetünk.
  • A harmadik részben a két vizsgáztató tanár kérdéseire kellett válaszolnunk. Olyan kérdéseket kaptam mint: Ha Budapesten járok(mármint a tanár) milyen látványosságokat érdemes megnéznem? Dániai tartózkodásom inkább pozitív vagy negatív volt? Miért? Mik voltak pozitívak mik voltak negatívak? stb.


Végül is 4-est kaptam. A cserediákok közül a legmagasabb osztályzat 7-es volt, ami eggyel nagyobb, mint a négyes (tudom…ez így furán hangzik, de a dánoknál a 7 tényleg csak eggyel nagyobb a 4-nél:-). Lényeg, hogy túl vagyok rajta.
Következő vizsgám
Aspects of Globalisation tárgyból lesz csütörtökön, aztán pénteken karácsonyi vacsora és buli az egyetemen!!! :-)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://daniainside.blog.hu/api/trackback/id/tr38253190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Toncsi 2007.12.05. 14:39:32

GRATULÁLOK !!!
süti beállítások módosítása