HTML

Sziasztok!

Molnár Szabolcsnak hívnak.
Erasmus diákként lehetőségem nyílt arra, hogy kiutazzam Dániába és ott végezzek el egy szemesztert. Ennek az 5 hónapnak a krónikáját próbálom megírni ebben a blogban, ami leendő ERASMUS-osoknak, EILC-eseknek, ismerősöknek, barátoknak és családtagoknak íródik, de remélem érdekes olvasmány lesz mindenkinek aki némi információt és érdekességet szeretne olvasni a szélerőmuvek, a hatalmas hidak, végtelen búzamezők és az internet országáról, Dániáról.

Érdemes a blogot lentről felfelé olvasni, mert időrendi sorrendben így követik egymást a bejegyzések.

Friss topikok

  • bizsofi: Sziasztok! hát én kezdek megijedni! remélem lesz valami a sörön kívül ami az én világom! :) Ugya... (2009.08.13. 17:01) Ha Dániában vagy, viselkedj úgy mint egy dán...
  • bizsofi: Szia Szabi! én most készülök dániába... nem tudom olvasod e még ezt a blogot néha néha... de hát... (2009.08.13. 16:55) Utazás
  • Ina: Szia! Most bukkantam rá a blogodra, és nagyon bejött. :) Tök rendi tőled, h tanácsokat adsz azokna... (2008.08.27. 11:48) Utolsó vizsga
  • Szabolcs_vagyok: Sajnos nem adtál meg e-mail címet igy csak ide tudok válaszolni. Szerintem arra készülj fel, hogy... (2008.06.28. 13:23) 100. nap
  • Toncsi: GRATULÁLOK !!! (2007.12.05. 14:39) Első vizsgám - Dán nyelv

Linkek

Dánia Startlap - minden, ami Dánia
http://dania.lap.hu


Dánia Linkcenter
http://dania.linkcenter.hu


Tempus Közalapítvány honlapja
http://www.tpf.hu

Rovatok

Első osztályzatom :-)

2007.11.08. 18:32 :: Szabolcs_vagyok

Ma kaptam meg az első osztályzatomat, amióta kint vagyok Dániában. English for Business-ből,meghozzá egy 2+-t. Egy angol szakcikk gyűjteményről kellett írni egy összefoglalót, és ezt értékelte a tanár. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy a csoport átlaga nem emelkedett ezen osztályzat fölé, de van ilyen...

A dán osztályozási rendszer más mint a magyarországi és a következőképpen néz ki:

A legroszabb a -03(igen. mínusz három!). Ezután jön 00 (dupla nulla!! :-) ), majd 2,4,7,10 és 12. Ha megkapod a kettest átmentél. Kérdeztem a tanárt, hogy mi értelme van ennek a skálának amikor sokkal érthetőbb és egyszerűbb lenne, ha pl. egytől hétig osztályoznának, de a tanár nem tudott magyarázatot adni...itt így van. Mindig is mondtam, hogy furák ezek a dánok.

Idén vezették be ezt a rendszert. Korábban egy hasonló rendszer volt azzal a különbséggel, hogy lehetett 13-t is kapni. Ez egy olyan osztályzat amit a tanárok szinte soha nem adnak, és ahhoz, hogy valaki megkapja hatalmas nagy hőstettet kell véghezvinnie. Az angol tanárom egész karrierje során kb. 3-4-szer adott ilyen osztályzatot.

Persze vicces, hogy több mint egy hetem volt rá, hogy megírjam, internetes szótárak és egyéb cikkek segítségével és így kaptam kettes. Kíváncsi leszek mi lesz vizsgán.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://daniainside.blog.hu/api/trackback/id/tr7222671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása