HTML

Sziasztok!

Molnár Szabolcsnak hívnak.
Erasmus diákként lehetőségem nyílt arra, hogy kiutazzam Dániába és ott végezzek el egy szemesztert. Ennek az 5 hónapnak a krónikáját próbálom megírni ebben a blogban, ami leendő ERASMUS-osoknak, EILC-eseknek, ismerősöknek, barátoknak és családtagoknak íródik, de remélem érdekes olvasmány lesz mindenkinek aki némi információt és érdekességet szeretne olvasni a szélerőmuvek, a hatalmas hidak, végtelen búzamezők és az internet országáról, Dániáról.

Érdemes a blogot lentről felfelé olvasni, mert időrendi sorrendben így követik egymást a bejegyzések.

Friss topikok

  • bizsofi: Sziasztok! hát én kezdek megijedni! remélem lesz valami a sörön kívül ami az én világom! :) Ugya... (2009.08.13. 17:01) Ha Dániában vagy, viselkedj úgy mint egy dán...
  • bizsofi: Szia Szabi! én most készülök dániába... nem tudom olvasod e még ezt a blogot néha néha... de hát... (2009.08.13. 16:55) Utazás
  • Ina: Szia! Most bukkantam rá a blogodra, és nagyon bejött. :) Tök rendi tőled, h tanácsokat adsz azokna... (2008.08.27. 11:48) Utolsó vizsga
  • Szabolcs_vagyok: Sajnos nem adtál meg e-mail címet igy csak ide tudok válaszolni. Szerintem arra készülj fel, hogy... (2008.06.28. 13:23) 100. nap
  • Toncsi: GRATULÁLOK !!! (2007.12.05. 14:39) Első vizsgám - Dán nyelv

Linkek

Dánia Startlap - minden, ami Dánia
http://dania.lap.hu


Dánia Linkcenter
http://dania.linkcenter.hu


Tempus Közalapítvány honlapja
http://www.tpf.hu

Rovatok

100. nap

2007.11.08. 18:28 :: Szabolcs_vagyok


Ma vagyok kint 100. napja, már csak 45 nap van hátra és újra otthon leszek. December 21-e, a repülőjegy is le van már foglalva.

Egyébként ma International Communication tárgyból kellett prezentációt tartanom, három csoporttársammal együtt, a vállalatok és azok kommunikációjának többnyelvűségéről. Bár az utolsó két órában raktuk össze az előadást, ez lett az egyik legjobban sikerült prezentációm, amióta kint vagyok Dániában.
Igaz, hogy Emre(Törökország) megint annyit beszélt, hogy valami hihetetlen, de még így is messze felülmúltuk az összes többi csoportot. :-)

2 komment

Címkék: dánia erasmus denmark herning

A bejegyzés trackback címe:

https://daniainside.blog.hu/api/trackback/id/tr80222669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

horvath hajni 2008.03.28. 10:40:53

Kedves Szabolcs,

a kovetkezo 1-2 evemet Herningben tervezem eltolteni.
sajnos nem talaltam tul sok informaciot rola, ezert szeretnelek megkerni, hogy ha tudsz vmit, akkor ird meg nekem.
a legnagyobb bajom, hogy felek, hogy unatkozni fogok (nagyon). jelenleg erasmuson vagyok gorogorszagban, es innen kaptam allasajanlatot daniaba.

kerlek ha van idod irj nehany sort a kornyekrol....

elore is koszonom,

Hajni

Szabolcs_vagyok 2008.06.28. 13:23:25

Sajnos nem adtál meg e-mail címet igy csak ide tudok válaszolni.

Szerintem arra készülj fel, hogy Herning nem egy nagy város.
Nálam az volt a baj, hogy nem is Herningbe, hanem mellette levő faluban Hammerumban laktam, annak is a szélén. Tehát volt, hogy bizony unalmas volt, az ingerszegény környezet. :-)

Ez nagyon függ a társaságtól is. Ha összeismerkedsz jó fej dánokkal, akik tudják, hova és mikor lehet kijárni akkor kétlem, hogy unatkoznál.
Meg ha már ott vagy, akkor nem csak Herning létezik, hanem egész Dánia, és csomó minden van amit meg lehet látogatni és KELL IS! :-)

Szóval szerintem rajtad fog múlni mennyire tudsz majd magadnak programot szervezni

Sok sikert!
süti beállítások módosítása